AMAZON

Toate companiile, atât cele care sunt deja în funcțiune de ceva timp, cât și cele mai recent deschise, au un obiectiv clar: să vândă. Până nu demult, era obișnuit ca acestea să vândă prin intermediul unui magazin fizic, unde clienții mergeau în căutarea produsului dorit. Cu toate acestea,  cumpărăturile online au devenit resursa principală a consumatorilor și, prin urmare, ar trebui să fie și a mărcilor. Mulți dintre aceștia au ales, în ultimul timp, să-și creeze propriul magazin online. Un spațiu în care își comercializează toate produsele în același mod în care o făceau în magazinul fizic: pornind de la o gamă extinsă de produse (echivalentul unui vitrină), clientul poate vedea produsul și să se informeze despre toate caracteristicile sale, înainte de a-l achiziționa prin intermediul unor platforme moderne și sigure de plată. Diferența? Pot face asta rapid și ușor, fără să se deplaseze de acasă. În schimb, altele au preferat să profite de avantajele oferite de piețele online. Acestea reprezintă o opțiune interesantă de intrare în lumea online, mai ales pentru antreprenori și afaceri fizice, evitând astfel crearea unui site web propriu, cu costurile pe care aceasta le implică. Un exemplu este Amazon, care, prin intermediul Amazon Seller Central, pune la dispoziție mărcilor și vânzătorilor un spațiu personalizat în care aceștia își pot prezenta produsele clienților care vizitează platforma zilnic. 

Pentru mai multe detalii, contactează reprezentații noștri.